עמוד:199

ומה הלאה ? . 1 בחר וּ תכונה של אוויר שאותה תרצו לנצל לתכנון מוצר טכנולוגי שנותן מענה לצורך אנושי . . 2 אל תשכחו להתייחס לשאלות כגון : מהי מטרת המוצר ? למי הוא מיועד ? ) לבנות , לבנים , גיל המשתמשים . ) כיצד ישתמשו במוצר ? מה יהיו הדרישות מהמוצר ? מה יהיו האילוצים ? כיצד יותאם המוצר לשימוש של בני אדם ? כיצד ייראה המוצר ? הציגו בעזרת שרטוט . מאילו חומרים המוצר יהיה עשוי ? אילו בדיקות תצטרכו לעשות כדי להתאים את תכונות החומר למוצר ? . 3 הוסיפו שאלות לרשימה שחשוב לשאול כדי לתכן מוצר . . 4 להמשך תהליך התיכון - היעזרו בנווט תהליך התיכון . שימו לב : אתרו בנווט את המשימות שכבר עשיתם בסעיפים 4 1- של המשימה . . 5 כיצד עזר לכם נווט תהליך התיכון להתמודד עם האתגר ? . 6 כיצד סייעו הבדיקות ) ניסויים , מדידות ( שערכתם בתהליך תיכון המוצר ? נווט תהליך התיכון

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר