עמוד:153

. 2 בצע וּ את המדידות פעם אחת ביום ) בוקר , צהריים או ערב ( במשך שבוע אחד . א . השתמשו במד טמפרטורה ) או בחיישן טמפרטורה ( וּ מ דְ ד וּ בכל יום ובאותה שעה את טמפרטורת האוויר מחוץ לבית שלכם . מ וּ את הנתונים בטבלה . ב . אם העונה היא חורף ... השתמשו במד גשם . מ דְ ד וּ בכל יום את כמויות הגשם שירדו ליד ביתכם . מ וּ את הנתונים בטבלה . ג . השתמשו במד רוח . ב דְ ק וּ בכל יום ) ליד ביתכם ( מהירות הרוח ) חלשה , חזקה , חזקה מאוד . ) רִ מ וּ את הנתונים בטבלה . . 3 עיינו בנתונים שארגנתם בטבלה ותארו מה קרה לטמפרטורה , לכמות המשקעים ולמהירות הרוח במהלך השבוע שבו ביצעתם את המדידות . . 4 השוו את הנתונים שארגנתם בטבלה במשימה "והרי תחזית מזג האוויר" ) עמוד ) 150 לנתונים שמופיעים בטבלה הנוכחית : מה דומה ומה שונה ביניהם ? . 5 הסבירו מדוע חשוב להשתמש במכשירי מדידה לאיסוף נתונים על תנאי מזג האוויר ? . 6 יש הטוענים שמכשירי המדידה מגבירים את יכולתנו לאסוף מידע מדויק . היעזרו בבועות הדיבור שלפניכם ונמקו את הטענה . אני לא מבינה מדוע צריך להשתמש בכל מכשירי המדידה האלה . אני סומכת רק על החושים שלי אבל מכשירי המדידה הללו פותחו כדי להגביר את היכולת של החושים שלנו לאסוף מידע מדויק יותר ...

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר