עמוד:117

. 4 שרטטו טבלה ) ראו דוגמה ( ו רִ שמו בה את תוצאות הבדיקה : א . מאילו רכיבים מורכב הצעצוע ? ב . מה התפקיד של כל רכיב בצעצוע ? ג . האם פעולת הרכיב משפיעה על פעולת הצעצוע ? אם כן , כיצד ? ד . תארו כיצד הרכיבים השונים בצעצוע קשורים זה לזה . . 5 היעזרו בתוצאות הבדיקה וכתבו ארבעה משפטים שמתארים מה מאפיין את הצעצוע שחקרתם . לדוגמה : הצעצוע מורכב מחמישה רכיבים . הצעצוע נע בעזרת ... היעזרו במושגים כגון : מערכת טכנולוגית , רכיבים , קשר בין רכיבים , תפקיד , פעולה ושיתוף פעולה . אל הרשת . 1 היכנסו לאתר סוגרים מעגל . . 2 בחר וּ בפעילות : מעגל חשמלי במכשירי חשמל . . 3 הרכיבו והפעילו באמצעות ההדמיה את המערכות הטכנולוגיות : מייבש שיער , קומקום , מערבל מזון ומנורה . . 4 בצע וּ את הפעילויות הנלוות להדמיה . טבלה לארגון מידע : המערכת הטכנולוגית מכונית צעצוע ) דוגמה (

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר