עמוד:251

במבט חוזר . 1 נועה אמרה ליובל שחשוב לנוע רק כדי לנשום , לאכול ולשתות . יובל הוסיף שלתנועה יש מטרות נוספות . עזר וּ ליובל להסביר לנועה במה עוד תורמת לנו התנועה ? . 2 בהפסקה כולם נמצאים בתנועה : רון מכ דְרֵ ר כדור , ניר מתגלגל , שיר קופצת , לירון רוקדת , ורק טלי יושבת על הספסל ולא זזה ממקומה . הסבירו : האם טלי לא נעה כלל ? האם התרחשה תנועה בגופה של טלי על אף שלא זזה ממקומה ? . 3 רִשׁ מ וּ את המושג המתאים לכל הגדרה . א . אנו מאפשרים תנועה לכל הכיוונים . ב . אנו מחברים בין העצמות לשרירים . ג . אנו מחברים בין שתי עצמות ומאפשרים תנועה . ד . אנו מתכווצים ומושכים את הגידים והעצמות . ה . אני מעצב את צורת הגוף ומאפשר לו לנוע . ו . אנו מג נּוֹ ת על איב רִ ים פנימיים . ז . אני מאפשר תנועה הדומה ל " ציר של דלת " . ח . אנו מחברים בין שתי עצמות ולא מאפשרים תנועה . . 4 העתיקו את קטע המידע והשלימו בו את המילים החסרות . קִרְ א וּ ברצף את הקטע שהתקבל . חברו כותרת לקטע . החלטתי לרוץ ! ה _______ שולח פקודה דרך ה _______ אל ה _______ שמתכווצים ומותחים את ה _______ . אלה מושכים את ה _______ הנעות ב _______ והנה ... אני רץ או רצה ! 5 ע רְ כ וּ רשימה של פעולות שאתם עושים במשך יממה . א . אילו מבין הפעולות תורמות לפיתוח כושר גופני ? הסבירו . ב . אילו מבין הפעולות תורמות למנוחה ? הסבירו . מחסן פעולות : הליכה , צפייה בטלוויזיה , ישיבה בכיתה , משחק כדור , הכנת שיעורי בית , שינה , עבודה במחשב , ריצה , מנוחה . ג . האם אתם מרוצים ממידת הפעילות הגופנית שלכם ? הסבירו .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר