עמוד:249

מידעון : להיות בריאים בחיי היומיום כדאי לתכנן את סדר היום כך שנשלב בו פעילות גופנית בדרכים רבות ומגוונות , למשל : לעלות ברגל מדרגות ( לפחות 3 - 2 קומות ) , ללכת ברגל ולא לנסוע במכונית ( אם זה אפשרי ) , לא לשבת שעות ארוכות מול הטלוויזיה או מול המחשב . אם נאמץ לנו התנהגות כזו בגיל צעיר ונתמיד בה , נשפר את הכושר הגופני שלנו , נרגיש טוב יותר וגם נעזור לגוף להימנע מבעיות בריאות בגיל מבוגר יותר . עם זאת , חשוב להקפיד גם על מנוחה , ולהתאים את המנוחה לסוג הפעילות שביצעתי . אל הרשת היכנסו לאתר אופק במדע וטכנולוגיה . . 1 בחרו בכיתה ד . . 2 בחרו בנושא : גוף האדם ובריאותו . . 3 היכנסו לפעילות : שומרים על כושר . א . ב דְ ק וּ את העמדות ואת ההרגלים שלכם בנוגע לפעילות גופנית . ב . הכינו כרזה או מצגת שתדגיש את יתרונות הפעילות הגופנית .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר