עמוד:227

. 2 עומדים על קצות האצבעות בצע וּ את הפעילות בזוגות על פי ההנחיות הבאות : אם אתם לובשים מכנסיים ארוכים , הפשילו אותם עד הברך . • לחצ וּ קצת אצל החבר ( ה ) על השריר שנמצא מאחור , מתחת לצד האחורי של הברך . תארו מה אתם חשים . • בקשו מהחבר ( ה ) לעמוד על קצות האצבעות , ולחצו שוב על השריר . תארו מה אתם חשים . • התחלפו בתפקידים . • האם היה הבדל בין שני התאורים לפני העמידה על קצות אצבעות ולאחריה ? • שׁ ער וּ : מה גרם להבדל ? . 3 עושים פרצופים • התבוננו במראה . • חייכו ! ראו כיצד קצות הפה נעים לצדדים . • פתח וּ את הפה גדול – גדול ! • כוצ וּ את הפה לתנועת נשיקה . • באילו הבעות פנים אתם מבחינים ? • שׁ ער וּ : כיצד נוצרו הבעות הפנים ? . 4 מעפעפים בעיניים • עצמ וּ עיניים חזק – חזק ! • עפעפ וּ בעיניכם ובקשו מחבר ( ה ) לכיתה לעפעף בעיניו . • האם הייתה תנועה בזמן העפעוף ? • תארו מה נע . • שׁ ער וּ : כיצד זה קרה ? . 5 מכופפים אצבעות • התבוננו באצבע שלכם , ישרו אותה וכופפו אותה . • מי מזיז את האצבע ? • שׁ ער וּ : כיצד זה קרה ?

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר