עמוד:199

ומה הלאה ? . 1 בחר וּ תכונה של אוויר שאותה תרצו לנצל לתכנון מוצר טכנולוגי שנותן מענה לצורך אנושי . . 2 אל תשכחו להתייחס לשאלות כגון : • מהי מטרת המוצר ? • למי הוא מיועד ? ( לבנות , לבנים , גיל המשתמשים ) . • כיצד ישתמשו במוצר ? • מה יהיו הדרישות מהמוצר ? • מה יהיו האילוצים ? • כיצד יותאם המוצר לשימוש של בני אדם ? • כיצד ייראה המוצר ? הציגו בעזרת שרטוט . • מאילו חומרים המוצר יהיה עשוי ? • אילו בדיקות תצטרכו לעשות כדי להתאים את תכונות החומר למוצר ? . 3 הוסיפו שאלות לרשימה שחשוב לשאול כדי לתכן מוצר . . 4 להמשך תהליך התיכון - היעזרו בנווט תהליך התיכון . שימו לב : אתרו בנווט את המשימות שכבר עשיתם בסעיפים 4 - 1 של המשימה . . 5 כיצד עזר לכם נווט תהליך התיכון להתמודד עם האתגר ? . 6 כיצד סייעו הבדיקות ( ניסויים , מדידות ) שערכתם בתהליך תיכון המוצר ? נווט תהליך התיכון

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר