עמוד:112

מציגים את הפתרון בכיתה הציגו את הפתרון שלכם ( אריזה לעוגה ) לפני כל תלמידי הכיתה . בעת ההצגה חשוב לציין את הדברים הבאים : . 1 את הדרישות שלכם מהפתרון ( אריזה לעוגה ) , והסבר כיצד הפתרון עונה על הדרישות מהמוצר ? . 2 הסבירו : מדוע בחרתם דווקא בפתרון הזה מכל הרעיונות שהיו לכם ? . 3 הסבירו : כיצד החומרים שבחרתם עונים על דרישות הפתרון ? האריזה לעוגה שתכננתי ובניתי עונה על הדרישות ... בפרק זה למדנו ש ... השלימו את המושגים שחסרים במשפטי הסיכום הבאים : • תהליך התי כּוּ ן הוא התהליך שבו פותרים _________ _________ . • _________ _________ : מנסחים את הבעיה / צורך , מגדירים דרישות מהמוצר ( מהפתרון ) . מגדירים אילוצים , מעלים רעיונות , בוחרים את הפתרון המתאים ביותר , בוחרים חומרים מתאימים , בונים את המוצר על פי התכנון ומעריכים את הפתרון . • אפשר לפתור את אותה בעיה _________ _________ . מיומנויות שהפעלנו ... • פתרנו בעיה טכנולוגית בעזרת תהליך התי כּוּ ן . • חקרנו , עיבדנו מידע והצגנו פתרון . • הע רַ כנ וּ את התהליך ואת המוצר . • שיתפנו פעולה בעבודת צוות . • בנינו מוצר ( פתרון לבעיה ) והצגנו אותו .

רמות ספרי לימוד


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר