עמוד:169

. 6 הלוח | סיפור בתמונות האם יש לכם ל וּ ח בכיתה ? ומה עם מס ךְ ומקרן ? לא תמיד החפצים האלו היו בכיתות . לכל חפץ יש היסטוריה , וכך גם ללוח הכיתה . קראו את הסיפור בתמונות בעמודים . 171 - 170 קוראים ומדברים גבס - מקרן- א . הקטע מתאר את ההיסטוריה של הלוח . 1 כמה סוגים של לוחות מתוארים בקטע ? 2 מה הלוח הקדום ביותר בקטע ? 3 מה הלוח המודרני ביותר ? ב . כיצד שינה לוח הצפחה את הלמידה בכיתה ? ג . מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהלוחות בקטע ? רשות בזוגות ד . המציאו לוח חדש לכיתה . ספרו מה יהיה בלוח הזה שאין בלוחות הקיימים , ואיך הוא יעזור ללמידה בכיתה . מתארים תמונות א . בחרו שתיים מתוך התמונות בקטע " הלוח – סיפור בתמונות " . 1 תארו מה רואים בכל תמונה . 2 תנו כותרת לכל אחת מהתמונות שבחרתם . ב . רשות 1 חפשו ברשת האינטרנט , בערבית או בעברית , מידע ותמונות על ההיסטוריה של העט . 2 בחרו שלוש או ארבע תמונות , וכתבו ליד כל תמונה כמה משפטים שמתארים את התמונה . 3 הציגו את התמונות בכיתה והקריאו את הטקסט שכתבתם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר