עמוד:165

קוראים ומדברים א . חיה ויצמן מספרת על זיכרונות הילדות שלה מהלימוד ב " חדר " . אילו דברים היא זוכרת לטובה ? ב . מה היה היחס של ההורים ללימודים ב " חדר " ? הביאו כמה דוגמאות לכך מן הסיפור . ג . מצבה של הכותבת היה שונה ממצבם של שאר התלמידים ב " חדר " . . 1 במה הוא היה שונה ? . 2 איך לדעתכם היא הרגישה ב " חדר " ? מבינים ועונים א . לפי הסיפור , כתבו נכון או לא נכון ליד כל משפט . ב . אם המשפט לא נכון , כתבו את המשפט הנכון . 1 ההורים בחרו את המלמד הטוב ביותר בעיירה עבור ילדיהם . 2 בית הספר הציבורי היה גדול ומפואר יותר מן ה " חדר " . 3 הבית של המלמד היה דומה לבית של הכותבת . 4 התלמידים ב״חדר״ קראו את האותיות בספרי לימוד וכתבו במחברות . 5 הכותבת למדה ב " חדר " עם אחותה הגדולה מרים . 6 בקיץ התלמידים לא רצו ללמוד ב״חדר״ אלא לשחק ברחוב . 7 הכותבת התאמצה ללמוד יפה כדי לשמח את הוריה . מתבוננים בתמונה ומדברים התבוננו בתמונה " החדר " של הצייר מ וֹ ריץ דניאל א וֹפּ נהיים . א . תארו את ה " חדר " בתמונה . ב . במרכז התמונה רואים את המלמד . 1 מה עושה המלמד ? 2 מה עושים התלמידים ? ג . האם התמונה מתאימה לסיפור ? אם כן , סמנו בסיפור את המשפטים המתאימים לתמונה וקראו אותם בקול . אם לא , הסבירו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר