עמוד:9

שימו לב בזמן הווה כל הפעלים בבניין הפעיל מתחילים ב - מ . ע ' הפועל ( האות השנייה בשורש ) היא ִ … י . מתרגלים את צורת הפועל א . סמנו את הפועל המתאים בכל משפט , וקראו בקול את המשפט . 1 אנחנו ( מזמין / מזמינה / מזמינות ) את ההורים לפסטיבל המצאות בכיתה . 2 המדענים ( ממשיכה / ממשיכים / ממשיכות ) לחפש פתרונות . 3 הע וֹ בדות ( מתחילה / מתחילים / מתחילות ) לעבוד במפעל בשעה . 8 : 00 4 אבתסאם ( מפתיע / מפתיעה / מפתיעות ) את כולם בהמצאות שלה . 5 ילדים לא ( מפסיק / מפסיקות / מפסיקים ) לחשוב על המצאות חדשות . 6 אמאל ( מקשיב / מקשיבה / מקשיבות ) לשיעורים ב " ק וּ רסרה " . 7 למה אתה לא ( מדליק / מדליקה / מדליקים ) את האור בחדר ? ב . קראו כל משפט , שנו את המילים המסומנות לרבים , אמרו וכתבו אותו . 1 את ממציאה בדיחות מצחיקות . אתן ממציאות בדיחות מצחיקות . 2 אני מקליט את השיעור במכשיר הקלטה קטן . 3 המורה מסבירה איך נורה חשמלית פועלת . 4 הוא מקשיב לשיחה על המצאות במאה ה - . 20 5 היא מרגישה נהדר בפסטיבל המדע . 6 למה הוא מפסיק את החשמל ? 7 את לא מסכימה אתי ? 1 דרך אתר האינטרנט של חברת " קורסרה " לומדים יותר מ - 3 מיליון אנשים ביותר מ - 1000 קורסים של אוניברסיטאות מכל העולם . כל אחד יכול ללמוד בקורסים האלה ולקבל אישור השתתפות אם הוא ביצע את כל המשימות הלימודיות בזמן .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר