עמוד:5

א . חזרה והעמקה . 1 ה קּ יר שׁ ל שׁ יר ל שׁ יר י שׁ בּבּ ית קיר מיחד ה בּ נ וּ י מאריחים צבע וֹ נ יּ ים . מומלץ לדון בדרכי הפתרון של התלמידים ובתרגילים שכתבו . ה שׁ לימ וּ . א כּמּ ה אריחים כּ ח לּ ים י שׁ בּקּ יר שׁ ל שׁ יר ? האם נעזר תּ ם בּ תר גּ יל כּ די למצא זאת ? אם כּ ן , כּ תב וּ את ה תּ ר גּ יל : ב כּמּ ה אריחיםיר קּ ים י שׁ בּקּ יר שׁ ל שׁ יר ? אם נעזר תּ ם בּ תר גּ יל , כּ תב וּ א וֹ ת וֹ : ג כּמּ ה אריחים צה בּ ים י שׁ בּקּ יר שׁ ל שׁ יר ? אם נעזר תּ ם בּ תר גּ יל , כּ תב וּ א וֹ ת וֹ : ד כּמּ ה אריחים אד מּ ים י שׁ בּקּ יר שׁ ל שׁ יר ? אם נעזר תּ ם בּ תר גּ יל , כּ תב וּ א וֹ ת וֹ : ה כּמּ ה אריחים בּ ס ךְ ה כֹּ ל י שׁ בּקּ יר שׁ ל שׁ יר ? אם נעזר תּ ם בּ תר גּ יל , כּ תב וּ א וֹ ת וֹ : ו כּמּ ה אריחים לבנים י שׁ בּקּ יר שׁ ל שׁ יר ? אם נעזר תּ ם בּ תר גּ ילים , כּ תב וּ א וֹ תם :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר