עמוד:68

בפעילות 2 התלמידים נדרשים לזהות אילו מהמצולעים הם דלתונים על סמך ההגדרה . שימו לב לדלתונים ג ו - ז . אלה הם דלתונים קעורים , וייתכן שהתלמידים לא יזהו אותם כדלתונים . אפשר לבנות דלתון כזה מרצועות לביסוס ההסבר . עמוד 112 בפעילות 3 מומלץ לדון עם התלמידים בדרכים השונות שבהן סרטטו את הדלתונים . הנה דוגמה לסוגי דלתונים שונים שיכולים להתקבל בפעילות זו : שאלות נוספות ( התשובות מסומנות כאן באדום ) . 1 חלקו את הדלתון הזה לשני משולשים בשתי דרכים שונות . אילו משולשים התקבלו ? . 2 חלקו את הדלתון ל - 4 משולשים . אילו משולשים שונים התקבלו ? תארו אותם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר