עמוד:32

בשני הקישוטים העליונים השתמשו באותה הצורה , אך בחרו בנקודת סיבוב שונה ובזווית סיבוב שונה : ( שימו לב , בשלב זה אין לשוחח עם התלמידים על זווית הסיבוב . ) בקישוט התחתון לא הושלם המעגל , ואולם בין כל שתי צורות יש סיבוב : בפעילות 2 יש להניח שהתלמידים יתקשו ליצור קישוטים שבהם זוויות הסיבוב בין כל שתי צורות סמוכות יהיו שוות . אין צורך להתעכב על כך . בסיום פעילות זו מוסבר המונח נקודת הסיבוב : הנּקדּה שנּעצתּם בהּ את הקּיסם וציּרְתּם סביבה את הצּורָה נקרֵאת נקדּת הסּיבוב . עמוד 56 לאחר שחשו התלמידים בתנועת הסיבוב , הם ילמדו על שתי צורות המתקבלות זו מזו בסיבוב . ( למעשה כל שתי צורות המצוירות בקישוטי הסיבוב שבפעילויות הקודמות מתקבלות זו מזו בסיבוב . )

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר