עמוד:71

מומלץ לנסות לקשר את הנושא לחיי התלמידים בבית הספר . אפשר לדון עם התלמידים במערכת השעות שלהם בבית הספר . לדוגמה : ההפסקה מתחילה בשעה רבע ל – , 11 והשיעור שאחריה מתחיל בשעה . 11 כמה זמן נמשכת ההפסקה ? עמודים : 119 - 117 חישובי זמן פעילויות 1 התלמידים נדרשים לחשב את משך הזמן שעבר בין שני אירועים . כדי לקשר את השאלות למציאות נבחר הנושא של זמני ההגעה של רכבת ישראל . פעילות 2 גם בפעילות זו התלמידים נדרשים לחשב את משך הזמן בין שני אירועים . בשאלה זו משתמשים לראשונה במושג “ לאחר " . לפני הפעילות מומלץ להסביר שאיחור פירושו להגיע אחרי הזמן שנקבע . רצוי להביא כמה דוגמאות . פעילויות 3 ו – 4 עוסקות בחלוקת השעה לדקות . מומלץ לעסוק בפעילויות אלה בהתאם לרמת התלמידים . בּשָׁ עה י שׁ 60 דקות .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר