עמוד:70

פעילויות -4 2 התלמידים מתרגלים קריאה של חצאי שעות המוצגות בשעון וכתיבה שלהן וכן מציירים את המחוגים החסרים בשעון כך שיראה חצאי שעות . המלצה לדיון בפעילות 4 אם אורי ואמו הגיעו לסבתו של אורי בשעה חמש , באיזו שעה הם יצאו מנתניה ? עמודים -112 111 בפעילויות שבעמודים אלה מתרגלים חישובי זמן - הוספת שעות שלמות לשעה נתונה . בדיונים בכיתה מומלץ להשתמש גם בניסוחים אחרים , למשל : - השעון מראה את השעה 5 וחצי . מה תהיה השעה בעוד שעה ? שעתיים ? - מה הייתה השעה לפני שלוש שעות ? עמוד 113 בפעילות שבעמוד זה מתרגלים חישובי זמן - הפחתת שעה וחצי משעה נתונה . בדיונים בכיתה מומלץ להשתמש בניסוחים אחרים : - השעון מראה את השעה . 3 מה תהיה השעה בעוד שעה וחצי ? - מה הייתה השעה לפני שעה וחצי ? עמודים -116 114 התלמידים יכירו את רבעי השעה ויתרגלו קריאת שעות ורבעי שעות . דוגמאות :

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר