עמוד:39

2 גּ זרו את שׁ קפי העוגות מדף שקפים 4 ( בּ סוף החוב רֶ ת ) . ה ׁ ( וו את השטחים שׁ ל כּ ל זוג עוגות : הקיפו בּ כל זוג את העוגה שׁיּשׁ ל הּ שׁ טח גּ דול יותר . אם השטחים שׁ ו ָ ים ִ , כּ תבו שוים . א ֵ יז וֹ ע וּ גה גּ ד וֹ לה ָ י וֹ ת ֵ ר מ ֵ ע וּ גה א ? שווים מניחים את המלבן המורכב שנוצר מעוגה ב על המלבן של עוגה א ורואים שהשטחים שווים . גוזרים את השקף של צורה ב ומרכיבים צורה חדשה שיהיה אפשר להשוות אותה למלבן של עוגה א . התלמידים מוצאים שעוגה ב אינה גדולה בשטחה מעוגה א אלא שווה לה . בדרך דומה הם ימשיכו להשוות את שטחיהן של העוגות האחרות לשטחה של עוגה א .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר