עמוד:57

בפעילויות 10 - 9 ) עמודים 105 - 104 ( התלמידים צריכים למצוא טעויות בהשתקפויות במים . לפני הבדיקה בעזרת מראה אפשר לבקש מהתלמידים לנסות לשער היכן הטעויות בציור . לאחר מכן יש לבדוק בעזרת מראה . בבדיקה זו חשוב שהתלמידים יסובבו את החוברת כדי שימצאו את הטעות שבהשתקפות ולא יחשבו שהטעות היא ב ' מציאות ' . הטעויות מתקשרות לתכונות השונות של השיקוף . אפשר לבקש מהתלמידים לסרטט את הקו שעליו מניחים את המראה . דוגמאות מפעילות : 9 ג | הטעות : הגודל של כדור הצמר של הכובע ) פומפון ( המשתקף בשלולית שונה מגודלו במציאות . ד | הטעות : מרחקו של הכדור המשתקף בשלולית מקו השיקוף שונה ממרחקו של הכדור במציאות מקו השיקוף . הנה הטעויות שבפעילות : 10

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר