עמוד:90

6 לפניכם שוב התיבה מפעילות : 5 א . סמנו את אחד הקדקודים באות . A רשמו את האורכים של שלוש הצלעות הנפגשות בקדקוד זה ( לפי המידות הרשומות ) . מה הקשר בין האורכים האלה לבין דרכי החישוב בפעילות ? 5 ב . סמנו קדקוד אחר של התיבה באות . B רשמו את האורכים של שלוש הצלעות הנפגשות ב – . B האם האורכים שווים לאלה שקיבלתם בסעיף א ? ג . האם יש בתיבה קדקוד שנפגשות בו שלוש צלעות השונות באורכיהן מהצלעות הנפגשות בקדקודים A ו – ? B הסבירו מדוע . ד . הציעו דרך לחישוב נפח תיבה כשנתונים אורכי הצלעות שלה . 7 בתיבה שלפניכם רשומים האורכים של כמה צלעות . א . סמנו את שלוש הצלעות הנפגשות בקדקוד . A ב . על אחת מהצלעות האלה לא רשום אורכה . רשמו את אורכה לפי הנתונים האחרים שבסרטוט . ג . סמנו את שלוש הצלעות הנפגשות בקדקוד B ורשמו את האורך של כל אחת מהן . סיכום כדי לחשב נפח ש 7 תיבח נכפול את האורכים של שלוש צלעות היוצאות מקדקוד אחד . השוו בין הדרך הזאת לבין הדרך שתוארה בעמוד הקודם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר