עמוד:11

14 א . כתבו חמישה מספרים חמש - ספרתיים שונים - בכל מספר כתבו את חמש הספרות האלה : . 8 , 4 , 6 , 2 , 0 סדרו את המספרים לפי הגודל , מהקטן לגדול . ב . האם המספרים שכתבתם הם זוגיים או אי - זוגיים ? האם אפשר לבנות מספר אי - זוגי מהספרות האלה ? הסבירו . ג . מהו המספר החמש - ספרתי הגדול ביותר שאפשר לבנות מהספרות האלה ? ד . מהו המספר החמש - ספרתי הקטן ביותר שאפשר לבנות מהספרות האלה ? 15 א . כתבו חמישה מספרים חמש - ספרתיים שונים - בכל מספר כתבו את חמש הספרות האלה : . 1 , 4 , 5 , 8 , 9 סדרו את המספרים לפי הגודל , מהקטן לגדול . ב . מהו המספר החמש - ספרתי הגדול ביותר שאפשר לבנות מהספרות האלה ? ג . מהו המספר החמש - ספרתי הזוגי הגדול ביותר שאפשר לבנות מהספרות האלה ? 16 א . השתמשו בספרות 1 , 7 , 8 , 0 ( פעם אחת לפחות בכל ספרה ) וכתבו ארבעה מספרים של שש ספרות . ב . השתמשו באותן הספרות וכתבו את המספר הגדול ביותר האפשרי שבו שש ספרות . ג . השתמשו באותן הספרות וכתבו את המספר הקטן ביותר האפשרי שבו שש ספרות . 17 השלימו שלוש ספרות שונות בכל סעיף כך שיתקבלו ביטויים נכונים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר