עמוד:96

דיון נשווה בין המספר שחילקתם ב – 10 ובין התוצאה . האם הספרות הן אותן ספרות ? האם ערך הספרות נשמר ? ! כשמחלקים מספר ב – , 10 הערך של כל ספרה קטן פי , 10 וזה נראה כאילו מזיזים את הנקודה העשרונית מקום אחד שמאלה . 5 בכל טור בטבלה רשום אורכו של חפץ אחר . השלימו את המידה החסרה בכל טור וכתבו תרגיל מתאים . כתבו לאיזה חפץ מבין החפצים האלה מתאים האורך הרשום בכל טור : עוביו של ספר קריאה אורכו של טלפון נייד גובהה של כבשה עוביו של מילון אורכה של כף רגל . 6 מצאו בין הגדלים האלה כמה שיותר גדלים שווים . דוגמה 3 . 4 מ ' = 3 מ ' ו – 40 ס "מ 3 דצ " מ ו – 4 ס " מ 3 ס " מ ו – 4 מ " מ 3 מ ’ ו – 400 מ " מ תזכורת : 1 ס " מ = 10 מ "מ 1 מטר = 10 דצ "מ 34 ס " מ 3 . 4 מ ’ 34 דצ " מ 3 . 4 ס " מ 1 דצ " מ = 10 ס "מ

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר