עמוד:59

2 א . פתרו את התרגיל : = . 500 : 25 ב . השלימו את הטבלאות בשתי דרכים שונות , כך שיתאימו לתרגיל החילוק שפתרתם . 3 לפניכם בעיות שונות . אילו מהן מתאימות לתרגיל = ? 300 : 10 א . קופאית פרטה שטרות שסכומם הכולל 300 ש " ח למטבעות של 10 ש " ח . כמה מטבעות היא קיבלה ? ב . 030 משתתפות הכנס הגיעו לאולם . הן התיישבו ב – 10 שורות שוות . כמה משתתפות ישבו בכל שורה ? ג . קניתי שולחן ושילמתי בעבורו 10 תשלומים של 300 ש " ח . מה היה מחיר השולחן ? ד . בכל ארגז ארוזים 10 שתילים של עצים . בכמה ארגזים השתמשו לשתילת 300 עצים ? ה . מארגני אירוע מתכננים שליד כל שולחן ישבו 10 אנשים . כמה שולחנות צריך לערוך ל – 300 המוזמנים ? ו . בטקס הוקרה השתתפו 300 אנשים . ל – 10 מהם חילקו פרסים . כמה אנשים לא זכו בפרס ? ז . בכמה קפיצות של 10 אפשר להגיע מהמספר 0 למספר ? 300 4 לפניכם תרגיל חילוק שהקיפו בו את אחד הגורמים : . 450 : 150 = 3 א . כתבו סיפור ( או בעיה מילולית ) שבו 150 מייצג את מספר הקבוצות . ב . כתבו סיפור ( או בעיה מילולית ) שבו 150 מייצג את מספר הפריטים בכל קבוצה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר