עמוד:39

3 באולם יש חלונות שזו צורתם : . אמן מכין ויטרז ' לכל חלון - פסיפס של חלקי זכוכית . א . כמה משושים כאלה מכסים חלון ? איזה חלק מהחלון מכסה משושה אחד ? איזה חלק מהחלון מכסה טרפז אחד כזה ? איזה חלק מהחלון מכסה מעוין אחד כזה ? איזה חלק מהחלון מכסה משולש אחד כזה ? 1 ב . באחד החלונות הספיק האמן להכין 2 מהוויטרז ' . באילו מהחלקים שלמעלה השתמש ? ציירו שלוש אפשרויות שונות וכתבו תרגילי חיבור מתאימים . דוגמה ג . האמן החליט להשתמש בכל ויטרז ' בחלקים מסוגים שונים . איזה חלק מהחלון הספיק האמן לכסות בוויטרז ' ? כתבו תרגיל חיבור מתאים . מהו המכנה המשותף של לאחר הפעילות אפשר לערוך דיון : - האם נוח לייצג את חלקי הוויטרז ' במספרים עשרוניים או באחוזים ? הסבירו . - בסעיף ג : באיזה חלון נוח לרשום את חלק הוויטרז ' המוכן במספר עשרוני או באחוזים ? הסבירו .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר