עמוד:22

9 מה אנחנו יודעים על המספר ? 36 , 036 א . האם המספר מתחלק ב – ? 3 איך ידעתם ? אם כן , חלקו ב – . 3 ב . האם המספר מתחלק ב – ? 9 איך ידעתם ? אם כן , חלקו ב – . 9 ג . רשמו שני מחלקים חד – ספרתיים ושני מחלקים דו – ספרתיים של המספר . ד . החליפו בין ספרת המאות לספרת האלפים . האם המספר שהתקבל גדול מהמספר 36 , 036 או קטן ממנו ? בכמה ? ה . החליפו בין ספרת היחידות לספרת עשרות האלפים . האם המספר שהתקבל גדול מהמספר 36 , 036 או קטן ממנו ? בכמה ? ו . שערו : אם נחלק את המספר ב – , 30 מה תהיה התוצאה בקירוב ? בחרו את האפשרות המתאימה : 1 , 200 12 , 000 120 ז . השלימו . 10 , 000 + = 36 , 603 90- , 000 = 36 , 036 = 36 , 036 : 36 ( שארית 36 , 036 : = ( 63 ( שארית 36 , 036 : = ( 6 × + = 36 , 036 10 מה אנחנו יודעים על התרגיל ? 66 , 000 - 52 , 891 א . ענו על השאלות בלי לפתור את התרגיל . האם תוצאת התרגיל גדולה מ – ? 10 , 000 האם תוצאת התרגיל זוגית ? הסבירו . כמה ספרות יש בתוצאה ? הסבירו . ב . פתרו את התרגיל ובדקו את תשובותיכם .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר