עמוד:108

2 הכינו במחברת טבלת שכיחויות כזאת . היעזרו בדיאגרמה וברשימה שבעמוד הקודם . 3 ענו על השאלות על פי הנתונים שבעמוד הקודם ובעמוד זה ( רשימת הגבהים , הדיאגרמה או טבלת השכיחויות ) . כתבו בכל שאלה באיזה ייצוג נעזרתם . א . מהו הגובה השכיח בקבוצת הילדים שנמדדו ? ב . מהו הגובה של הבן או הבת הנמוכים ביותר ? מהו הגובה של הבן או הבת הגבוהים ביותר ? ג . מהו מספר הילדים שגובהם 159 - 155 ס " מ ? ד . כמה ילדים נמדדו ? ה . מהו הטווח של גובה הילדים שנמדדו ? ו . מהו החציון של גובה הילדים שנמדדו ? ז . מהו תחום הגובה שבו נמצאים רוב הילדים שנמדדו ? תזכורת : שכיח - הנתון שמופיע הכי הרבה פעמים . טווח - ההפרש בין הנתון הגבוה ביותר לנתון הנמוך ביותר . חציון - הנתון שמופיע באמצע רשימה המסודרת מהנתון הקטן ביותר אל הנתון הגדול ביותר .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר