עמוד:103

נחזור לעסוק בנתונים שאספתם על דופק במנוחה ובמאמץ בקבוצתכם ( עמוד 99 למטה ) . לאחר שכל קבוצה אספה את הנתונים שלה וניתחה אותם , ננסה לבדוק את תמונת הכיתה כולה . 1 כל קבוצת תלמידים תצרף לנתונים של קבוצתה את נתוני המדידות של שאר הקבוצות ותמלא טבלת איסוף נתונים כיתתית ובה נתוני הדופק במנוחה והדופק במאמץ של כל תלמידי הכיתה . אפשר להדביק יחד את כל הטבלאות שהתקבלו מהקבוצות השונות . עבודה קבוצתית 2 א . דונו כיצד אפשר לחלק את הנתונים לתחומים בדרך שונה מן הדרכים שהוצגו בעמוד הקודם , והחליטו מה יהיה התחום של כל קבוצת נתונים . ב . ערכו במחברת טבלת שכיחויות כזאת , כתבו בטור הימני את התחומים של מדידת הדופק לפי החלטתכם והשלימו את הטבלה . טבלת שכיחויות של מדידות דופק של תלמידי הכיתה שלנו ג . הציגו את הנתונים בדיאגרמה כלשהי שתציג את טבלת השכיחויות שיצרתם . ד . הציגו את הדיאגרמה שלכם לפני הכיתה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר