עמוד:99

עד עכשיו עסקנו בדופק במנוחה . כעת נמדוד את הדופק במאמץ - מספר פעימות הלב בדקה מיד לאחר מאמץ גופני . 4 שערו : א . האם הדופק משתנה בזמן מאמץ גופני ? ב . האם יש הבדלים גדולים בין דופק במנוחה לדופק במאמץ ? ג . מה יהיה לדעתכם הדופק השכיח בכיתה שלכם במדידת דופק במאמץ ? א . מהו הדופק השכיח בכיתה ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ב . מהו הדופק הנמוך ביותר שנמדד בכיתה ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ג . מהו הדופק הגבוה ביותר שנמדד בכיתה ? לכמה תלמידים יש דופק כזה ? ד . מהו טווח הדופק בכיתה שלכם ? הדופק השכיח הוא הדופק שמופיע הכי הרבה פעמים בקבוצה הנמדדת ( הכיתה ) . טווח הדופק הוא ההפרש בין הדופק הגבוה ביותר לדופק הנמוך ביותר בקבוצה הנמדדת ( הכיתה ) . עבודה קבוצתית התחלקו לקבוצות של 7 - 6 תלמידים . מדדו זה לזה דופק במאמץ במשך דקה ורשמו את התוצאות בטבלה . שימו לב : דופק במאמץ יש למדוד בישיבה מיד לאחר שקפץ הנבדק 05 פעמים . השלימו את הנתונים של דופק במנוחה לפי הטבלה הקודמת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר