עמוד:107

3 מצאו שברים שווים . 4 צבעו 1 2 מהקיר בירוק . צבעו 1 3 מהקיר באדום . צבעו 1 מהקיר בכחול . פתרו : במקום שמתעורר קושי בפעילות 3 אפשר להציע לתלמידים לצבוע את אותו מספר משבצות בדרך אחרת . בפעילות 4 יש להדגיש שצובעים את החלק המתאים מהקיר כולו . ייתכן שיהיו תלמידים שיטעו ולאחר שיצבעו חלק אחד מהקיר , יצבעו את החלק האחר משארית הקיר ( לדוגמה : לאחר שיצבעו 9 אריחים , שהם 1 2 מהקיר , בצבע ירוק - הם יצבעו 3 אריחים באדום ו - 2 בכחול ) .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר