עמוד:94

8 בחנות הצבעים מערבבים צבעים כדי לקבל צבעים חדשים . הסבירו בעזרת תרגיל ציור או ישר מספרים . דוגמה מערבבים 2 2 5 ל ' של צבע ו – 1 4 ל ' של צבע מתקבלים 4 1 ל ' של צבע . בכמה ליטרים של צבע השתמשו ? 1 א | מערבבים 8 9 ל ' של צבע ו – ל ' של צבע . מתקבלים 4 ל ' של צבע . בכמה ליטרים של צבע השתמשו ? ב | מערבבים ל ' של צבע ו – 8 ל ' של צבע . מתקבלים 3 ל ' של צבע . בכמה ליטרים של צבע השתמשו ? ג | מערבבים 1 5 6 ל ' של צבע ו – ל ' של צבע . מתקבלים 3 1 ל ' של צבע . בכמה ליטרים של צבע השתמשו ? ד | מערבבים ל ' של צבע ו – 2 3 ל ' של צבע . מתקבלים 5 ל ' של צבע . בכמה ליטרים של צבע השתמשו ? יש לוודא שהתלמידים מבינים את הדוגמה ואת דרך הפתרון בתרגיל ועל ישר המספרים . אפשר גם להיעזר בציור של פחיות צבע . מומלץ לערוך דיון : הסבירו מדוע בדוגמה מתקיים השוויון הזה : 4 1 5 - 1 4 5 = 3 6 5 - 1 4 5

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר