עמוד:13

ב כפל וחילוק במספרים עד 10 , 000 נסו לפתור בעל – פה את התרגילים שבפעילויות 1 ו – . 2 את התרגילים שלא הצלחתם לפתור בעל – פה - פתרו בכתב . 1 כפלו . | 101 × 10 = א = | 90 × 70 ב = | 7 × 700 ג | 1 × 5 , 055 = ד = | 3 , 000 × 3 ה = | 100 × 37 ו | 501 × 3 = ז = | 999 × 2 ח = | 250 × 4 ט בדיקה אלה תוצאות התרגילים ( לא לפי הסדר ) : 9 , 000 1 , 350 4 , 090 1 , 001 1 , 000 3 , 070 1 , 899 5 , 505 6 , 300 2 חלקו . | 570 : 1 = א = | 500 : 10 ב = | 320 : 80 ג | 5 , 400 : 6 = ד = | 0 : 9 , 099 ה = | 1 , 500 : 2 ו | 8 , 000 : 80 = ז = | 6 , 000 : 100 ח = | 710 : 71 ט בדיקה אלה תוצאות התרגילים ( לא לפי הסדר ) : 06 090 01 057 05 010 075 0 4 אתגר 3 לפניכם רשימת תרגילים ומתחתם תיאורים של תוצאות . א . בלי לפתור שערו אילו תרגילים מתאימים לכל תיאור תוצאה . ב . פתרו את התרגילים ובדקו את השערותיכם . | 216 : 6 = א = | 120 : 15 ב = | 195 × 5 ג התוצאה היא מספר תלת - ספרתי . | 648 : 8 = ד = | 1 , 050 : 50 ה = | 12 × 7 ו התוצאה היא מספר דו - ספרתי . | 9 , 000 : 30 = ז = | 92 × 9 ח = | 60 : 12 ט התוצאה היא מספר חד - ספרתי .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר