עמוד:152

4 מצאו את השטח של כל צורה בעזרת המשבצות . דיון בשתי הצורות יש מספר שווה של משבצות ; האם פירוש הדבר ששתי הצורות שוות בשטחן ? לאיזו צורה יש שטח גדול יותר ? איך רואים זאת בסרטוט ? איך כדאי לכתוב את מידת השטח כדי שיהיה אפשר להבחין בהבדל שבין שתי הצורות ? 5 מצאו את השטח של כל צורה . דיון במלבן ב יש מספר גדול יותר של משבצות ; האם פירוש הדבר ששתי הצורות אינן שוות בשטחן ? איך רואים את ההבדל בתיאורי מידת השטח ? ! התיאור של מידת השטח צריך לכלול תיאור של יחידת המידה ומספר המראה כמה יחידות כאלה מכסות את השטח . למורה : מטרת הפעילות בעמוד זה היא להדגיש את הצורך בציון יחידת המידה בתיאור שטח של צורה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר