עמוד:136

ה פעילויות לסיכום : כמויות , חלקים ואחוזים 1 בארון הספרים יש 80 ספרים מסוגים שונים : מחצית מהספרים הם ספרי היסטוריה ; % 20 מהספרים הם ספרי קריאה ; % 20 מהספרים הם ספרי לימוד ; שאר הספרים - מסוגים אחרים . א . מהו אחוז הספרים בשפות אחרות ? ב . כתבו את המידע במחברת בטבלה כזאת . 2 פרדס הוא מטע של עצי פרי הדר . בפרדס שלנו יש 200 עצי קלמנטינות . בחורף היו הטמפרטורות נמוכות מאוד וכמה עצים נפגעו מהקור מכל 100 עצים נפגעו . 3 א . מהו אחוז העצים שנפגעו מהקור בפרדס שלנו ? ב . כמה עצים נפגעו מהקור ? דיון ג . כמה הם % 3 של 200 עצים ? הסבירו . 3 רינה אמרה : " כל תלמידות הכיתה אוכלות ארוחת בוקר 1 2 מתלמידות הכיתה אוכלות דגנים עם חלב , ו - % 57 מתלמידות הכיתה אוכלות פרי . " הייתכן ? 4 בחנות בגדים הייתה תלוייה מודעה : כל הפריטים בחנות ב - % 20 הנחה . א . קניתי צעיף ושילמתי 3 10 ממחירו לפני ההנחה . הייתכן ? ב . קניתי צעיף ושילמתי 3 4 ממחירו לפני ההנחה . הייתכן ? ג . רותי קנתה חצאית ושילמה 8 10 ממחירה לפני ההנחה . הייתכן ? ר ו ק ה איז , שנה ה ן כא ! ורא נ ש ממ

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר