עמוד:4

בעיות מילוליות דו –שלביות המטרה המרכזית בפרק זה היא ללמד את התלמידים דרך שיטתית לפתרון בעיות דו -שלביות ולאחריהן בעיות רב - שלביות . התלמידים לומדים לפרק בעיה דו - שלבית ( או רב - שלבית ) לבעיות חד - שלביות ולהחליט על סדר הפתרון של הבעיות החד - שלביות שיוליך למציאת הפתרון לבעיה כולה . התלמידים מכירים דרכים שונות לפתרון אותה בעיה ולומדים מהו הקשר ביניהן . בסוף תהליך הלמידה התלמידים יכולים לפתור כל בעיה בעזרת אוסף של תרגילים פשוטים או בעזרת תרגיל שרשרת אחד . בפרק מתמקדים בקשר המילולי שבין הנתונים השונים ולומדים לנתח מה מייצג כל אחד מהמספרים בחישוב שבעזרתו פותרים את הבעיה . כמו בפרקים הקודמים של בעיות מילוליות גם בסוף פרק זה יש אוסף של בעיות לא שגרתיות שבעזרתן התלמידים מפתחים אסטרטגיות פתרון כלליות . אנו מאחלים לילדיכם לימוד פורה ומהנה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר