עמוד:53

3 הנה דרך למציאת תרגיל הכפל שבו מספר הגורמים הגדול ביותר , כלומר , תרגיל הכפל הארוך ביותר . לדוגמה , המספר : 80 א . האם אפשר להמשיך ? מדוע ? מה משותף לכל הגורמים בתרגיל האחרון ? ב . נתחיל מתרגיל כפל אחר . המשיכו כמו בדוגמה שלמעלה . ג . התחילו מתרגיל כפל שונה מהקודמים והמשיכו כמו קודם . ד . השוו את התרגילים האחרונים שהתקבלו בסעיפים ב ו ג לתרגיל האחרון שהתקבל בדוגמה שלמעלה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר