עמוד:94

3 נחמה התחילה לפת ֹ ר את התרגיל . 4 , 530 + 720 = גם נחמה נעזרה בציור האריזות של העוגיות וכתבה כך : נסו לציר ֵ "בקצור" את דרך הפתרון של נחמה . מדוע רשמה נחמה את הספרה 2 מתחת לספרת המאות ? 7 מדוע רשמה נחמה את הספרה 1 מעל לספרת האלפים ? 4 השלימו את תוצאת התרגיל בפתרון שכתבה של נחמה . אפשר לתת לתלמידים לפתור תרגיל חיבור שיש בו המרה של עשר יחידות בעשרת אחת , לדוגמה : . 3 , 413 + 48 =

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר