עמוד:100

13 פתרו כל תרגיל בשתי דרכים שונות . א | 2 , 451 + 1 , 900 = | 5 , 100 - 980 = ב 14 השלימו . ( אפשר להעזר בישרי מספרים ( . א | 6 , 320 - 430 = 6 , 320 - 320 - = ב | 5 , 706 - 970 = 5 , 706 - 1 , 000 + = ג | 3 , 990 + 256 = 3 , 990 + 10 + = | 3 , 108 + 195 = 3 , 108 + 200 - = ד בפעילות 14 יש תרגילים המצריכים לבצע שתי המרות . התלמידים עדיין לא עסקו בתרגילים מהסוג הזה , ולכן הם פותרים אותם כאן בכמה שלבים . נוסף על כך יש שני סימני שוויון - בין התרגילים ובין התרגילים לתוצאה . צפוי שיתעורר קושי ורצוי לדון עם התלמידים על התפקיד של סימן השוויון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר