עמוד:80

ג חסור עם המרה ( במאנך ) נושאי הפעילויות : פותחים אריזות ומוציאים עוגיות חיסור על ישר המספרים ה"ריק" חיסור במאונך ( המרה אחת ) עם המורה 1 פעם בחדש ֹ עורכים במפעל בדיקת איכות של עוגיות : בוחרים כמה חבילות , מוציאים עוגיה אחת מכל אחת מהן ושולחים את העוגיות שהוצאו לבדיקה במעבדה . עזרו ליעל למצ ֹ א כמה עוגיות נשארו בכל חבילה שהוציאו ממנה עוגיה אחת . ( אפשר לצי ֵ ר כיצד כל חבילה ארוזה לאחר שהוצאה ממנה עוגיה אחת ( . מומלץ שהתלמידים ייעזרו במשטחים ויבצעו את פעולת ההמרה ( פריטה ) או יציירו אותה "בקיצור . " מומלץ לדון בכל סעיף בפעילות - : 1 מאיזו אריזה הוצאתם את העוגייה ? ( יכולות להיות דרכים שונות ( . מדוע ? - אילו ספרות השתנו בכל מספר ( לאחר הורדת (? 1 מדוע ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר