עמוד:78

16 פתרו . ( נסו לפתר ֹ בעל–פה ( . א | 1 , 620 + 70 = ב | 30 + 4 , 365 = ג | 2 , 609 - 607 = ד | 1 , 788 - 80 = | 835 - 110 = ה ו | 2 , 020 + 238 = ז | 36 + 4 , 000 = ח | 3 , 746 - 300 = ט | 8 , 620 - 4 , 300 = | 7 , 019 - 7 , 001 = י 17 כתבו מספרים מתאימים לתאורים . א | מספר גדול מ 3 , 000 וקטן מ : 3 , 300 | ב מספר גדול מ 4 , 000 שבו ספרת האלפים קטנה מספרת היחידות : ג | מספר קטן מ 1 , 000 ששלוש הספרות שלו הן אי זוגיות : ד | מספר קטן מ 5 , 000 שספרת המאות וספרת העשרות שלו שוות : פתרו . א | 4 ש 1 , 000 + 15 ש 10 = ב | 7 ש 1 , 000 + 12 ש 100 + 2 = ג | 9 ש 1 , 000 + 17 ש 1 = | 6 ש 1 , 000 + 10 ש 100 + 9 = ד לאחר פעילות 17 מומלץ לערוך דיון : מה הם המספרים שרשמתם ? כמה מספרים מתאימים לכל סעיף ? איך מצאתם ? מומלץ לבקש מהתלמידים לכתוב בעיה מילולית משלהם לאחד מהתרגילים בפעילות . 18 18

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר