עמוד:15

13 פתרו . ( אפשר להעזר במשטחים או ב"ציור בקצור" של משטחים ( . 14 השלימו בדרכים שונות . 320 = ש 100 + ש 10 + ש 1 320 = ש 100 + ש 10 + ש 1 320 = ש 100 + ש 10 + ש 1 אפשר לבקש מהתלמידים להתאים סיפורים לחלק מהתרגילים . כמו כן כדאי לערוך דיון : כיצד כדאי לייצג את תרגילי הכפל במשטחים ? איזה גורם מייצג כל משטח , ואיזה גורם מייצג את מספר המשטחים ? בפעילות 13 סעיף ד יש תרגילים שמתאימים להם כמה פתרונות ויש לקבל כל פתרון נכון .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר