עמוד:132

. 3 קראו את חמש השורות הראשונות בבית השני . מה דעתכם , למה העולם נראה לענת "קטן ו שׁ ק וּ ? "ף . 4 שיחה בכיתה שימו לב לשורה המסיימת כל אחד מהבתים . א . למה ענת אומרת "לא חשוב ? " ב . מה אתם חושבים , זה באמת לא חשוב לענת ? . 5 מילה מסוימת שמופיעה בבית השלישי יכולה אולי להסביר למה ענת עצובה . מהי ? מה לדעתכם הסיבה לבכי ? . 6 עבודה בקבוצות את הבית הראשון היה אפשר לכתוב כך ( שימו לב לחלוקת השורות : ( " לפעמים , בּ עקר בּ חרף , אני מרגי שׁ ה עצ וּ ב . א וּ לי זה בּ גלל הענן והג שׁ ם וא וּ לי זה בּ גלל ... וא וּ לי ... לֹ א ח שׁוּ ב " . יהונתן גפן בחר לכתוב כך : " לפעמים , בּ עקר בּ חרף , אני מרגי שׁ ה עצ וּ ב . א וּ לי זה בּ גלל הענן והג שׁ ם וא וּ לי זה בּ גלל ... וא וּ לי ... לֹ א ח שׁוּ ב " . קראו בקול את שתי האפשרויות . הקשיבו לחריזה . שימו לב לפיסוק ולהפסקות בין השורות . חשבו על ההבדלים . למה לדעתכם חשב יהונתן גפן שהדרך השנייה מתאימה יותר ? שוחחו בקבוצה .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר