עמוד:65

ב . קראו בתשומת לב את שני הציטוטים . ג . מצאו את סימני המופיעים בכתבה , שוחחו ביניכם היכן מתאים לשבץ כל אחד משני הציטוטים . לפני שאתם מתחילים : איך בכלל ניגשים לבצע משימה כזו ? הנה שני רעיונות שנתנו ילדים אחרים : אביאל : בכל מקום שהיה סימן , ניסיתי להגיד לעצמי מה בעצם הנושא של הקטע . למשל : האושר של מלאלה , או המעמד של הנשים , ואז בדקתי אם הציטוט שלי מתאים . ליטל : אני הסתכלתי בכתבה על מה שכתוב קצת לפני הסימן , ואז חיפשתי בין הציטוטים משהו שמתייחס לזה . ד . הסבירו מה עזר לכם להחליט . ה . שוחחו ביניכם ( לקראת שיחה בכיתה : ( מה מוסיף כל אחד מהציטוטים שבחרתם לכתבה ? . 6 שיחה בכיתה אפשר להבין את סיפורה של מלאלה גם בלי הציטוטים מספרה . מדוע לדעתכם בחרה הכותבת לשבץ אותם בכתבה שלה ? מה הם מוסיפים לכתבה ? . 7 היכנסו לפעילות המתוקשבת כדי לקרוא את הכתבה הכוללת את ששת הציטוטים .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר