עמוד:24

. 2 האם הייתם רוצים ללמוד את שפת הסימנים ? מדוע ? . 3 בריאיון עם לי קראתם על עולם החירשים , על שפת הסימנים וגם על לי עצמה . אילו תשובות בריאיון עוסקות במידע על שפת הסימנים ? אילו תשובות עוסקות בדעות ובמחשבות של המרואיינת ? באילו תשובות מוצאים את הסיפור האישי של לי ? האם יש תשובות שבהן לי מספרת גם על שפת הסימנים וגם על עצמה ? תנו דוגמה לתשובה כזאת . . 4 במהלך ריאיון שואלים שאלות שהוכנו מראש , אך אפשר גם לשנות את השאלות תוך כדי הריאיון , או להוסיף שאלות חדשות שעולות מתוך השיחה עם האדם שמראיינים . בחרו את אחת התשובות של לי בריאיון , והוסיפו שתי שאלות שהייתם רוצים לשאול אותה בעקבות תשובתה . . 5 שיחה בכיתה מה עוד הייתם רוצים לדעת על שפת הסימנים ? שאלו שאלות שלא הופיעו בריאיון . אילו אנשים נוספים כדאי לראיין כדי לדעת עוד על שפת הסימנים ועל חירשים ? באילו דרכים אחרות אפשר למצוא מידע על שפת הסימנים ? פסל ליד בית ספר לחירשים בצ'כיה , שאומר בשפת הסימנים : החיים יפים , היו שמחים ואהבו זה את זה !

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר