עמוד:15

. 4 הסופר אינו משתמש בתארים כדי לספר על פצפונת ; הוא מס פּ ר מה היא אומרת ומה היא עושה , וגם איך היא מדברת ופועלת . למשל בעמ' 11 כּ ת וּ ב : "אדון הולק הנחמד , אם י וּ ר שׁ ה לי , הייתי מבקשת שתחכה לי רגע אחד בבקשה . " מה פּ נייה של פצפונת לנהג אפשר להסיק שהיא יודעת לדבר בנימוס . מצאו בטקסט עוד משפטים שאפשר להסיק מהם על התכונות של פצפונת , והציג וּ אותם בכיתה . . 5 השיחה בין פצפונת לבין המורה מאפשר לכם "להציץ" לחייו של אנטון . א . מהם הקשיים בחייו של אנטון ? ב . למילה "גיבור" ולמילה "להתגבר" אותו שורש . יש אומרים שגיבור הוא אדם שמתאמץ ומתגבר על קושי גדול ורציני , ועושה זאת בדרך שמעוררת הת פּ על וּ ת אצל אחרים . האם לדעתכם אנטון הוא גיבור ? נמקו . הנרי בייקון , הכיתה , 1868

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר