עמוד:99

4 תכננו כיצד תאספו את הנתונים . נ תּוּ ח נת וּ נים 5 הציעו דרכים ליצוג הנתונים שאספתם , כך שיהי ֶ ה אפשר לראות כמה ילדים משחקים בכל מתקן בשעות שונות של היום . אפשר להציג את הנתונים ביצוג אחד או בשני יצוגים שונים . בחרו את אחת מדרכי היצוג שהצעתם והכינו אותה להצגה בכתה . ה סּ קת מסקנ וֹ ת 6 א . כתבו באיזו תקופה של השנה ערכתם את התצפית . ב . התבוננו ביצוגים שבניתם וענו על השאלות . כמה ילדים בסך הכל שחקו בגן המשחקים בשעות הצהרים ? ילדים . כמה ילדים בסך הכל שחקו בשעות הערב ? ילדים . מספר הילדים הגדול ביותר ששחקו ביום בשעות הצהרים הוא ילדים . בפעילות 4 חשוב לדון עם התלמידים על דרכי איסוף הנתונים : התפקיד של כל אחד מעורכי התצפית דרכי הרישום ( רישום בטבלה לפי ימים ושעות ודרכי הסימון - בקו , במספר וכדומה . (

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר