עמוד:198

ד שניות 1 א . כתבו כאן את המלה שעון : ב . כמה זמן ארך לכם לכת ֹ ב את המלה ? הקיפו . דקה יותר מדקה פחות מדקה ג . אילו דברים שאתם עושים במשך היום אורכים פחות מדקה ? דיון : השתמשו בשעון שיש בו מחוג שניות : לאיזה כוון מחוג השניות מסתובב ? בחרו באחד המספרים שעל השעון ובדקו מתי מחוג השניות מגיע אליו . עקבו אחר תנועת המחוג ובדקו מתי הוא מגיע שוב לאותו מספר . כאשר מחוג השניות עושה סיבוב שלם , עוברת דקה אחת . בדקה אחת יש 60 שניות . 2 פעילות כתתית : האם עברה דקה ? התלמידים מתבוננים במחוג השניות , וכשהוא מגיע למספר , 12 הם עוצמים את עיניהם . כשהם חושבים שעברה דקה - עליהם להרים את היד ולפקוח את העיניים . דיון : מי הצליח לדייק ? חוזרים שוב על הפעילות , כאשר הפעם המורה מסיבה את תשומת לבם של התלמידים לקצב התזוזה של מחוג השניות . האם הפעם הצליחו התלמידים לדייק יותר מבפעם הקודמת ?

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר