עמוד:56

3 נלמד על שתי צורות המתקבלות זו מזו בסיבוב : בכל סעיף הניחו את השבלונה כך שהברוז שבשבלונה יכסה בדיוק את אחד הברוזים שבציור . " הסיעו" את השבלונה על הדף עד שהברוז שבשבלונה יכסה בדיוק את הברוז האחר ( בלי להרים את השבלונה . ( באיזה סעיף יש הזזה בין הצורות ? נבדק כיצד התקבלו שני הברוזים בסעיף ב : הניחו את השבלונה על אחד הברוזים ונעצו את הקיסם בחר המתאים לנקדה המסמנת . סובבו את השבלונה סביב נקדה זו . האם הצלחתם להגיע אל הברוז האחר ? נ ְ ס ַ כ ֵ ם : שני הברוזים בסעיף א התקבלו זה מזה בהזזה . שני הברוזים בסעיף ב התקבלו זה מזה בסיבוב סביב הנקדה המסמנת .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר