עמוד:84

2 פתרו את התרגילים ( אפשר להעזר בלוח האלף . ( א | 100 + 500 = 400 + 400 = 200 + 600 = ב | 500 - 100 = 1 , 000 - 100 = 700 - 600 = ג | 700 - = 400 200 + = 800 - 700 = 300 ד | 900 - = 100 + 200 = 700 600 - = 300 3 קפצו קדימה קפיצות של . 100 רשמו את המספרים שהגעתם אליהם . העזרו בקפיצות על ישר המספרים ופתרו . א | 100 × 7 = | 4 × 100 = ב ג | × 100 = 900 | 100 × = 1 , 000 ד בדרך כלל תלמידים יודעים לפתור תרגילים כמו אלה שבפעילות 2 על סמך ידיעת תרגילים בתחום ה 10 בלי שהם שמים לב למשמעות המספרים . לכן רצוי לקשר את התרגילים האלה לדימוי של צביעה או מחיקה של משבצות בלוח האלף .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר