עמוד:186

. 2 א . המלך ציווה על בת הטוחן להפוך קש לזהב . איך עלה בדעתו הרעיון הזה ? ב . מה קרה קודם ומה קרה אחר כך ? סדרו את המשפטים לפי הסדר של הסיפור . בת הטוחן נותנת לאישון את מבוקשו . בת הטוחן בוכה כי איננה יודעת לבצע את המשימה . אישון מופיע ומבקש מבת הטוחן משהו תמורת עזרתו . המלך מכניס את בת הטוחן לחדר מלא בקש כדי שתהפוך את הקש לזהב . בבוקר בת הטוחן מגלה שהחדר מלא זהב . ג . כמה פעמים חוזרים בסיפור האירועים שמתוארים בפעילות ב ? ד . מהם שני ההבדלים בין הפעמים הראשונות לפעם האחרונה ? . 3 עבודה בקבוצות בסיפור יש כמה מאפיינים של מעשיות . כּ תבו דוגמאות לכל אחד מהמאפיינים . תוכלו לחלק ביניכם את העבודה . כל אחד יחפש דוגמאות לחלק מהמאפיינים ולאחר מכן יציג את הדוגמאות בפני חברי הקבוצה . . 4 כשהמלכה ניסתה לנחש את שמו של האישון , היא השמיעה כמה שמות : ביום הראשון היא אמרה את השמות – פּ ית וֹ ן , זעמן , שפיפ וֹ ן . ביום השני היא אמרה את השמות – יד- פּ ז , לב-סלע , בּ ר-גזל .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר