עמוד:157

. 4 האם מה כּ תבה אפשר ללמוד גם מה דעתו של ה כּ תב בנוגע לעניין ? לפי מה החלטתם ? . 5 האם מה כּ תבה אפשר לדעת אם היו תוצאות ליוזמה של שרלוט ? . 6 גם אביהו וגם שרלוט כתבו מכתב לגוף ציבורי . יכולות להיות דרכים שונות להביע עמדה , לטעון טענה ולהציע הצעה במכתב . בּ מה דומה ובמה שונה ה פּ נייה שלהם מהמכתב ששלחה עדי לראש העיר ? חשבו על הנקודות האלה : סיבת ה פּ נייה פתיחת המכתב וסיומו הצגת הנושא העלאה של נימוקים וטיעונים סגנון כללי . 7 שיחה בכיתה שלוש ה כּ תבות שקראתם סיפרו על שלושה ילדים שרצו לחולל שינוי . איננו יודעים אם כל היוזמות גרמו לשינוי המיוחל . האם , לדעתכם , יש טעם ביוזמה כזו גם אם לא בטוח שהיא תביא לשינוי ? . 8 רוצים לשנות ולשפר את המצב ? כּ תבו מכתב ! עבודה בקבוצות א . חשבו על הסביבה שאתם חיים בה ( בית הספר , היישוב שאתם מתגוררים בו , המדינה ) וערכו רשימה של דברים שמפריעים לכם ושהייתם רוצים לשנות , משום שהם : לא הוגנים לא צודקים מסוכנים מפלים מישהו לרעה מהווים מטרד או כל סיבה אחרת שנראית לכם חשובה

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר