עמוד:93

. 4 שימו לב לפועל שבתחילת כל שלב בהוראות שקראתם . א . מה משותף ל פּ עלים האלה ? ב . מצאו בהוראות עוד פּ עלים מאותה קבוצה . ג . למי פונים הפעלים האלה – לבנים ? לבנות ? לבנים וגם לבנות ? הסבירו . . 5 לעתים קרובות נמצא הוראות המתחילות במילים בציווי : "שבו , " "צאו , " " בואו" וכדומה . החליפו ארבעה פעלים בהוראות להכנת מד-גשם במילות הוראה בציווי . לדוגמה : גוזרים – גזרו . . 6 עבודה בזוגות א . הכינו שני מדי-גשם , לפי ההוראות . ב . העבירו אחד מהם לחברים או לקרובי משפחה באזור המרוחק כ-20 קילומטר מבתיכם , והשוו את כמות המים שירדה בשני המקומות במשך שבועיים . ג . איזו מסקנה אפשר להסיק מן ההשוואה ? . 7 היכנסו לפעילות המתוקשבת על השוואת כמויות גשם ועל המים בישראל .

מטח : המרכז לטכנולוגיה חינוכית


לצפייה מיטבית ורציפה בכותר